søndag 21. oktober 2012

KURS♥KURS♥KURS!!!

Helgen 2.-4. november holder jeg kurs på
STORD!
Da er det Stordascrappen.
Kursene er fulle, og her kommer litt info til dem som har meldt seg på:)
Vi skal male med Distress Ink - re-inker
og lage kort!
Sneak Peek bilder ser du over.
♥♥♥
Selv om jeg har med Distress Ink til alle, er det fint om de som har fargene selv tar med seg.
Da sparer vi litt tid:)
Her er fargene vi skal bruke:
Vintage Photo, Tattered Rose, Aged Mahogany, Antique Linen, Walnut Stain, Weathered Wood, Stormy Sky, Pumice Stone, Black Soot, Dusty Concord, Victorian Velvet.

Glitterlimen jeg har brukt heter Stickles-Star Dust
(jeg har med noen flasker, men ta gjerne med din også om du har:))

Til skyggeleggingen rundt motivet bruker jeg Distress Markers og fargene Weathered Wood og Pumice Stone. Om noen er interessert, kan jeg vise det også:)

Alle som kommer på kurset får Italieri pensel str 0 (rund, syntetisk pensel),
men til fargelegging av håret spesielt anbefaler jeg samme pensel men i str. 00
En god pensel til skyggelegging rundt motivet er en flat bred pensel, som denne her.
Dere vil også trenge en flat bred pensel når vi skal ta gesso på bølgepappen m.m. 
Jeg har med noen pensler, men fint om de som kan tar med seg også:)

Jeg elder/sverter alle kanter på papirene og blomstene med 
Så ta med den også om du har:)

Alle kommer til å få hver sin materialpakke med alt materiale som trengs til kortet!
Alt er stanset ut og kuttet opp.
Så det eneste du trenger for å sette sammen kortet er
(jeg linker til det jeg har brukt, men om du tar med noe tilsvarende går det helt fint:))

♥♥♥

Til forberedelsene til kursene mine laget jeg noen videoer mens jeg fargela,

Her fargelegger jeg ansiktet til Tilda:
Her er resten av fargeleggingen av huden:
Her er fargeleggingen av håret:
Og tilslutt, kinnene til Tilda:
Resten får du ha til gode til vi møtes på Stord!;)
♥♥♥

Så da har du en liten forsmak på hva vi skal gjøre!:)
Håper du syntes dette så spennende ut!
♥♥♥
Alle som deltar på kurset får også 15 % rabatt på alle varene i Hjerteboden den dagen de er på kurset!!
Og om du skal forhåndsbestille varer til Stordascrappen får alle som forhåndsbestiller 10 % rabatt på alle varene i Hjerteboden. 
Mer info om dette ligger det i Hjerteboden sin nettbutikk.

18 kommentarer:

Camilla sa...

Åhh! Jag hadde velat gå på din kurs Camilla<3
Det ser så inspirerande ut, och kortet är jättevackert. Det är material helt i min smak.
Kan man ta en online kurs <3
Kram vännen<3

Marijke sa...

Thank you so much for these tutorials!!! I really love your style and your cards!
One of the next days, I will try to colour my magnolia with your tips!

Marijke (from Belgium)

cathrissico sa...

Gleder meg mykje til å være med på kurset!
Klem Catharina

Sol sa...

Helt rått... -Skulle gjerne gått på kurs hos deg.. men jeg har iallefall sett videoene dine.. :o).. Lærer nok masse.. men.. Skulle alikevel såååå gjerne vært på kurs med deg.... Helt Nydelig kort.. Super Lekker Fargelegging.. Og Herlig Pyntet..
Ser også at jeg må bestille meg sånne pensler.. :o)..
Tuuuusen takk for disse videoene.. Jeg koste meg masse!!!.. Passet så bra når jeg ikke er frisk og ikke orker så mye.. :o)... Lykke til på Stord!!! :o)

Kreativelena sa...

Skulle ønske jeg bodde nærmere Stord ja. men kanskje kjangsen byr seg på nytt en annen gang. For og ta et kurs med deg måtte jo vært fantastisk. Jeg har sett på videoene dine, og jeg ser at jeg er nok litt utålmodig når jeg fargelegger. Så skal sette meg ned og prøve og fargelegge litt og litt slik du viser frem.. Gleder meg!

Askepott sa...

Vil også på kurs med deg, som instruktør, Camilla. Du er bare suuuperflink! Skal du holde noen kurs i Trondheim eller Bodø i nørmeste framtid? Bruker gjerne noen kroner på reise og ovenatting for å komme på kurs! :-))

Camilla sa...

Hei Askepott!:)
Tusen takk!! Desverre så har jeg ingen planer om flere kurs noe sted i nærmeste framtid. Jobben min som lærer tar all tid... Men jeg skal iallefall annonsere her på bloggen om det en gang i fremtiden blir flere kurs:)
Jeg var jo i Bardufoss i fjor, så er reisbar;)

leonenkarin.blogspot.com sa...

Hi Camilla,

Thank you for showing your technic. I want to learn this too. And I love your card :D
Hugs, Karin

Kjersti sa...

Skulle virkelig ønske meg et kurs, ja! Jeg sitter og nyter synet av alle de lekre kortene dine, nydelig fargelegging, herlige detaljer - og alt like gjennomført og delikat!
Kos deg på kursene dine!
Ha ei fin uke!
Klem fra Kjersti:)

Thea sa...

Yesterdayevening i have seen all your videotutorials, thank you so much for it! I have copics and distressinkt but the most of all i love the techniek and coloring with the inks.
I love it how you coloring and creatie your cards! I am a big fan.

Hugs
Thea

Pam Sparks sa...

thank you so much Camilla! Question for you though... I just reinked my Ranger Archival black pad and it's not drying on cold press watercolor paper! I wonder if it will soak in and dry on the Langton... just got my hot press pads six weeks ago or so and now I'm inspired to get using them! Maybe it's just because my ink pad and refill are older? or I reinked too heavy? Do you have the older pad or the new style? The older has the hinged lid. thanks again... lovely coloring!

Camilla sa...

Hi Pam! I have not had that problem that you are referring to. But I have the older pad, so that might be it... It works just fine to me, on both cold pressed and hot pressed watercolor paper.
Hugs, Camilla xx

Tina sa...

Tusen takk for kjempe flott tutorial på hvordan du fargelegger!! Dette var supert :-)

Anne-Elise sa...

Wow, Camilla! I just found you and your blog is just amazing! Full of gorgeous creations! Just amazing! Love your work! Hugs

Anonym sa...

Så utrolig gøy med videoer :-) Ville gjerne vært på kurs med deg, men det er vel heller tvilsomt at du kommer sørover for å ha kurs. Er sikker på at Hobbyhimmelen gjerne ville hatt deg til et distress kurs da men..Nå har jeg ihvertfall handlet inn nye pensler fra hjerteboden og Langton papir og har tenkt å hive meg over DI'ene med nytt giv. Takk for all inspirasjonen! :-) Kristin

Anita sa...

Hei Camilla:)

Du lager så nydelige kort, bare helt vakre. Jeg er en stor beundrer av kortene dine,flott fargelegging av motiver, nydelige fargekominasjoner og detaljer:) Tusen takk for at du har lagt ut videoer med fargeleggingsteknikk. Bare supert!

Hilsen Anita

Anonym sa...

Hei. Super tutorial. Kjempe kjekt å se hvordan du går frem med fargelegging av hud og hår. Håper du kan legge ut en video om hvordan du fargelegger klær også. Det hadde vært fint:)


Hilsen Linda

Anonym sa...

What i do not realize is actually how you're not really much more well-liked than you may be right now. You are so intelligent. You realize therefore significantly relating to this subject, produced me personally consider it from so many varied angles. Its like men and women aren't fascinated unless it’s one thing to accomplish with Lady gaga! Your own stuffs great. Always maintain it up!