tirsdag 11. oktober 2016

A shabby steampunk tag! {DT Stempelglede}



Heisann! Stempelglede har kommet ut med noen helt unike og spesielle stempler, som er helt herlige! Og jeg er så heldig å ha fått dem. Så moro å ha flere maskuline stempler, som gjør seg bra ut til herrekort! Her kommer mitt første bidrag med de nye stemplene. 
Som hovedmotiv har jeg brukt "Old truck". Det var favorittmotivet til gutten min på tre år, så da startet jeg med det :) 


Jeg har stempelet motivet på akvarellpapir (300g) og fargelagt det med Distress Ink reinkers. Motivet har så mye farge i seg selv, at det egentlig ikke er nødvendig å stemple det på så tykt papir, men jeg gjorde det av gammel vane. Fargene jeg har brukt er frayed burlap, hickory smoke; og weathered wood, pumice stone og antique linen som skygger utenfor motivet.
I tillegg har jeg påført endel Frantage, shabby white både rundt motivet, men også flere andre steder på tagen.


Tagen, teathered clock og tannhjulene er stanset ut med Sizzix dies. Tagene er laget med en dies fra Magnolia. Jeg har også brukt stempelet "Gears and tire treads design" øverst og nederst på tagen + på minibagen til høyre.


De fine tekstene på tagene er fra stempelplaten "Følg hjertet ditt" (Stempelglede). Mønsterark er fra Maja Design og kolleksjonen "Enjoying Outdoors".


Tusen takk for at du besøker bloggen min!
Klem, Camilla

1 kommentar:

7 KIDS sa...

Your tag is gorgeous, love the vintage distressed look. All the embellies are perfect. Love it!
Hugs Kelly