torsdag 15. juni 2017

Something new!


Heisann! 
Her kommer en kreasjon som jeg lagde til fargeutfordringen (blå-brun) til Aprilnummeret til Ett Trykk. 
Jeg har hatt lyst til å lage et bilde lenge. Og har hatt liggende et lerret, som jeg kjøpte hos Søstrene Grene, en stund. 
Så da har jeg iallefall prøvd meg på noe helt nytt. Bildet henger nå på gutterommet :)


Motivet er fra den kule stempelplaten Steampunk Journey
Her er noen detaljer om bildet:

Mønsterpapir: Maja Design - Vintage Romance, ark fra en gammel bok

Blekk til stempling: Memento Rich Cocoa

Stempler: Stempelglede – Steampunk Journey, Post Card from Paris

Dies/utstansere: Sizzix – Word Play

Pynt: Royal Lace – blondeserviett, Making Memories – bokstavklistremerker, Stampendous – Frantage Shabby White, Ranger – White Gesso, Golden Gel Mediums – Crackle Paste, Grene Art – Modelling Paste, Inkssentals – Glue n’ seal, Distress Ink re-inkers – Vintage Photo og Weathered Wood (blandet med vann og Archival - Opalite Golden Mist), ukjent – osteklut, metallpynt.

Teknikker: Motivet er fargelagt med Distress Ink, re-inkers og Markers. Det er festet på et lerret (Søstrene Grene, 15x15 cm). Under motivet ligger en blondeserviett. På begge sidene av motivet er det festet to striper med osteklut. Jeg har så påført paste’ne. Limt på en bit av ark fra en gammel bok og malt over med Glue n’ seal. Festet så på metallpynten. Drysset på Frantage, og smeltet med varmluftspistol. Sprayet så på med hjemmelagede mister. Festet på frimerker, og bokstaver. Påførte så litt gesso og paste her og der, og sprayet litt mer mist i hjørnene. 


Det var veldig moro å prøve noe annet iallfall! Håper du likte det:)


Du finner også denne posten i Stempelglede sin DT blogg.
Tusen takk for at du besøker bloggen min!

Klem, Camilla

4 kommentarer:

The Craft Bucket sa...

Something different indeed, but fabulous all the same, love it.
Jane x

Ellen sa...

It's beautiful scrapwork!
X Ellen

Patty O'Malley sa...

Translator wouldn't work for me. However, the card is beautiful!

Anonym sa...

This card is so beautiful, Camilla! Love those tiny envelopes and the fact that you decorated the back as well with the floral heart.

ตารางคะแนน